کسب ۴مقام برتر کشوری قرآنی توسط دانشگاه آزاد یزد

no-thumbs

اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویا ن و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خوش درخشیدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه  و دکتر طه هاشمی معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی در واحد بروجرد برگزار گردید.

سید محمد جواد نبوی دبیر شورای قرآن و عترت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدی نیوز گفت: در این دوره از مسابقات ۳۷۷ نفر از واحد های کل کشور  حضور داشتند و در رشته های قرائت و ترتیل و حفظ قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود:  خانم نرگس هاتفی  در رشته حفظ ۵ جزء دانشجویان و خانم مهدیه صالحی مهر در ر شته  حفظ ۱۰ جزء اساتید موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند. همچنین آقای محمد رضا اقبال در رشته حفظ ۵ جزء اساتید و آقای علی اصغر زارع در رشته کتبی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

 

 

کسب موفقیتی دیگر  اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد  در بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویا ن و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خوش درخشیدند

بخش نظردهی بسته شده است..