نویسنده کودک و نوجوان تفتی تجلیل شد

no-thumbs

آیین تجلیل از «مجید درخشانی»، نویسنده کودک و نوجوان شهرستان تفت با حضور امام جمعه این شهر و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت در این مراسم اظهار داشت: این مراسم با هدف تجلیل از تلاش‌های مجید درخشانی، نویسنده توانمند تفتی که سال‌ها در مسیر تعالی فرهنگی این شهرستان گام برداشته، برگزار می‌شود.

هادی قاسمی ادامه داد: این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان علاوه بر نویسندگی، سال گذشته به عنوان کتابخوان نمونه کشوری از استان یزد معرفی شد و مورد تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های تفت افزود: نویسندگان از ارکان اصلی فرهنگ‌سازی و جهت‌دهی فکری به جامعه هستند و ارج نهادن به جایگاه آنها سبب تشویق جوانان برای فعالیت بیشتر در عرصه نویسندگی و کتابخوانی می‌شود.

علی‌محمد پارسائیان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد نیز با تشکر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: اجرای چنین برنامه‌هایی نه تنها باعث دلگرمی نویسندگان و فرهیختگان می‌شود، بلکه این افراد فرهنگی و خدوم را که گمنام نیز هستند را به جامعه معرفی می‌کند.

نقد کتاب «مثل مادر بزرگ مثل شهر» نوشته مجید درخشانی با حضور نوجوانان علاقمند به کتابخوانی، از دیگر برنامه‌های آیین تجلیل از نویسنده کودک و نوجوان شهرستان تفت بود و درخشانی در این بخش از برنامه، به سئوالات نقادانه نوجوانان تفتی پاسخ گفت.

بخش نظردهی بسته شده است..