در جهت حمایت از طرح "من حامی کمپین یک قطره آب هستم" صورت گرفت:

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد به طرح من حامی کمپین یه قطره آب هستم پیوست

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در جهت صرفه جویی آب و حفظ ذخیره آب ایران ازطرح من حامی کمپین یک قطره آب هستم حمایت و به جمع این کمپین پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد  در جهت صرفه جویی آب و حفظ ذخیره آب ایران ازطرح من حامی کمپین یک قطره آب هستم حمایت و به جمع این کمپین پیوست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد بعد از حمایت و پیوستن به این کمپین اظهار داشت : در این کمپین متعهد می‌شویم که در شبانه روز در هر کجای ایران که هستیم فقط یک قطره در مصرف آب صرفه جویی کنیم آن وقت می‌توانیم در روز میلیون‌ها قطره آب صرفه جویی کنیم.

صدیقی عنوان کرد : ان شالله بتوانیم این حرکت را در بین اعضا جوانان هلال احمر استان گسترش داده و این فرهنگ سازی صرفه جویی از آب را از جوانان هلال احمر آغاز و شروع کننده این طرح در هلال احمر باشیم .

وی بیان کرد : ان شالله در ادامه این طرح و کمپین که توسط جمعیت هلال احمر استان تشکیل شده است معاونت جوانان برنامه های خاصی را در حوزه خود و در بین جوانان هلال احمر استان خواهد داشت تا ادامه دهنده این طرح باشد. 

بخش نظردهی بسته شده است..