افزایش ۳۰ درصدی درآمد منطقه یک شهرداری یزد

no-thumbs

مسول واحد درآمد منطقه یک شهرداری یزد از افزایش 30 درصدی وصول مطالبات منطقه، ازابتدای سال جاری تا کنون خبرداد و گفت : این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید داوود میر هاشمی خاطرنشان کرد: معوقات وصولی املاک آپارتمانی و نیز اجرای احکام آراء کمیسیونهای ماده صد، وصول عوارضات و مطالبات درآمدی در منطقه یک در پنج ماهه سالجاری، ۳۰ درصد سیر صعودی داشته است.
وی افزود : با تصویب مصوبه جدید شورای اسلامی شهر مبنی بر ارائه تخفیف ویژه از ۱۵ تا ۳۰ درصدی کلیه عوارضات، فرصت مناسبی ایجاد شده تا شهروندان بتوانند با دریافت تخفیف، عوارض خود را پرداخت نمایند.
جمعیت شهرستان یزد ۵۲۳۱۹۲ نفر بوده که از این تعداد، ۴۸۱۴۷۹ نفر آن جمعیت شهری و۴۱۷۱۳ نفر جمعیت روستایی است قدمت یزد به ۸ تا ۱۲ هزار سال می رسد. نامهای قدیم یزد، ایساتیس و کثه بوده و به «شهر بادگیرها» ، «شهر دوچرخه ها» و «دارالعباده» معروف است.
بافت تاریخی یزد با مساحت عرصه ۷۴۳ ومساحت حریم ۵۰۰۰ هکتار وبیش از ۶۵۰۰ فضای قدیمی در ثبت آثار ملی قرار گرفته است.در این بافت، خانه های دوره ایلخانی همچون گذشته، مسکونی هستند واز این نظر این بافت تاریخی ،منحصر بفرد است.
شهرداری یزد با حدود ۹۹ کیلومتر مربع محدوده خدماتی و نظارتی با همکاری سه منطقه، یک ناحیه و۱۱ سازمان فعالیت می کند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..