استاندار یزد وارد شهرستان ابرکوه شد

no-thumbs

استاندار یزد و هیأت همراه وارد شهرستان ابرکوه شدند و مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولین این شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزصبح پنج شنبه ۱۲ شهریور ماه استاندار یزد، سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای، مدیرکل حوزه استاندار و هیأت همراه به منظور افتتاح و بازدید از چندین پروژه وارد شهرستان ابرکوه شدند و مورد استقبال حجت الاسلام والسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، سیدنبی رسولی فرماندارشهرستان ابرکوه و مسئولین این شهرستان قرار گرفتند.
"سید محمد میر محمدی " و هیأت همراه در ابتدای سفر به شهرستان ابرکوه با خانواده و مادر شهیدان عبدالرحمن، محمد و حسین آدمی و پدر شهید فلاح زاده دیدار و گفتگو کردند و به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام نمودند.
استاندار یزد در این دیدارها خون شهدا را بزرگترین پشتوانه انقلاب دانست و اظهار داشت: ما مسئولین از روحیه بالا، سعه صدر و صبوری مثال زدنی شما خانواده شهدا روحیه می گیریم و شما نمونه های ارزشمند و الگوی شایسته این جامعه ایرانی و اسلامی هستید.
گفتنی است در این دیدارهای جداگانه مادر و برادر شهیدان آدمی و پدر شهید فلاح زاده به بیان خاطرات از ایثارگری ها و فداکاری‌های این شهیدان والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..