استقبال اردکانی‌ها از نمایش”اوس‌ علی مدرن می‌شود”

no-thumbs

نمایش طنز "اوسعلی مدرن می‌شود" به کارگردانی "علی هاتفی اردکانی" و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان مورد استقبال شهروندان اردکانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"علی هاتفی اردکانی" کارگردان این اثر نمایشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد با اشاره به استقبال پر شور مردم از این تئاتر طنز، افزود: این نمایش کاری از گروه نمایشی "طنزآوران" وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اردکان و به نویسندگی "حسین مروتی" با موضوع طنز اجتماعی است.

وی ادامه داد: این نمایش از چهارم شهریورماه به روی صحنه رفته که در هر نمایش جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر را به تالار فرهنگ اردکان کشانده است و نمایش آن نیز تا سیزدهم شهریورماه همچنان ادامه داد.

هاتفی اردکانی با اشاره به موضوع روز این نمایش، افزود: داستان این نمایش کارگاهی که در قالب طنز نوشته شده است، حکایت روزگار ما و داستان سرگذشت زندگی پیرمردی را روایت می‌کند که در دام دنیای مجازی می‌افتد و با اتفاقاتی دست و پنجه نرم می‌کند که با نشان دادن گوشه‌های طنز نمایش در قالب شیرینی خنده، تلخی واقعیت دنیای امروزمان را به تصویر می‌کشد.

گفتنی است؛ در این نمایش طنز حمیدرضا هاتفی، علی هاتفی، آرزو دهستانی، غزاله کمالی، ابوالفضل پورچاپی و سیدمهدی طبائی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..