جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون در مهریز

no-thumbs

جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون با حضور زارع رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز،مرادیان نماینده فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران شرکتهای تعاونی شهرستان مهریز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این جلسه زارع ضمن تبریک به مناسبت هفته تعاون  افزود:با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته تعاون (۱۱ الی ۱۷ شهریور ماه) و لزوم گرامیداشت این هفته و پر رنگ تر نمودن بخش تعاون لازم میدانم مساعدت ویژه ای درجهت تقویت تعاونیها ازطرف دولت ومجلس  صورت گیرد تا پاسگوی مناسبی درجهت مطالبات جامعه هدف  باشیم.

 وی خاطر نشان کرد: باتوجه به ادغام وزارتخانه های تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه با رویکرد جدید دولت تدبیر و امید و اتخاذ سیاستهای اقتصادی نوین درسال۹۴ و دید مثبت دولتمردان به بخش تعاون  علی الخصوص در بخش روستا امید آن میرود فصل  تازه ای در تقویت و توسعه تعاونیها صورت گیرد.

همچنین وی خواستار مشارکت جمعی تعاونیها در اجرای برنامه های این هفته شد.

در ادامه جلسه آقای زارع برنامه های گرامیداشت هفته تعاون را اعلام نمود و حضار به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان ،برنامه های مصوب بشرح ذیل اعلام گردید:

۱-چهار شنبه ۱۱/۶/۹۴ تعاون توسعه بازارو صادرات : ارسال پیامک تبریک،نصب بنر و پارچه نویسی در سطح شهر و ارائه خبربه رسانه های دیداری و شنیداری.

۲-پنج شنبه ۱۲/۶/۹۴ تعاون در تعاون و تحکیم تعاملات شبکه ای:غبار روبی گلزار شهدای گمنام ،قرائت زیارت عاشورا -دیدار با امام جمعه معزز و فرماندار –  جلسه پرسش و پاسخ تعاونیها.

۳-جمعه ۱۳/۶/۹۴: تعاون توسعه و مدیریت و کار آمدی: شرکت در نماز وحدت بخش جمعه و پخش شیرینی و شربت توسط تعاونی وحدت دهیاران.

۴- شنبه ۱۴/۶/۹۴:تعاون، تامین مالی ،بازار سرمایه و رشد اقتصادی: جشنواره تعاونیهای برتردر مرکز استان.

۵-یکشنبه ۱۵/۶/۹۴: تعاون، کار آفرینی ، اشتغال و رفاه: نشست خبری با خبرنگاران –برگزاری همایش اشتغال ، تعاون و کار آفرینی.

۶-دوشنبه ۱۶/۶/۹۴: تعاون، فرهنگ عمومی و جمعی: افتتاح سه طرح  تعاونی وافتتاح دفتر مشاوره  شغلی و کاریابی.

۷-سه شنبه ۱۷/۶/۹۴:تعاون، علم و فناوری: بازدید ونشست ترویجی از تعاونیهای موفق شهرستان .

منبع یزد فردا

بخش نظردهی بسته شده است..