رشد ۷ درصدی مصرف برق در ابرکوه

no-thumbs

مدیر توزیع برق شهرستان ابرکوه گفت : مصرف برق از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال 7 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزابوالفضل اکرمی اظهار کرد : ۵۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان ابرکوه مصرف شده است.

وی افزود : خوشبختانه به رغم افزایش برق مصرفی و ثبت مصرف ۵/۳۷مگاوات در تیرماه هیچ گونه خاموشی یا افت انرژی در شهرستان ابرکوه نداشته ایم.
اکرمی بابیان اینکه امسال بیش از ۷۰کیلومتر تبدیل سیم های مسی به کابل خود نگهداراجرا می شود ادامه داد : تاکنون بیش از ۳۰کیلومتر از این طرح انجام ودر دست اجرا می باشد.
این مسوول از پنج طرح بزرگ کاهش تلفات درسطح این شهرستان (تبدیل سیم های مسی به کابل خود نگهدار) خبرداد و اضافه کرد : تلفات انرژی برق دراین شهرستان ۱۳درصد به ۵/۱۰درصد کاهش یافته است .
وی ادامه داد : ۱۲ مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی و به صورت کامل جمع آوری و به انشعابات مجاز تبدیل شدند.
مدیر توزیع برق شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد : ۷۰درصد مشترکین برق در این شهرستان به صورت الکترونیکی قبوض خود را پرداخت می کنند.
وی بابیان اینکه امسال ۲۵۰ کنتور برق نصب شده خاطرنشان کرد : هم اکنون بیش از ۲۵ هزار مشترک فعال در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خانگی و تجاری در ابرکوه وجود دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..