واکاوی دلایل استعفاء شهردار یزد:

انتقاد شهردار یزد از مداخله اعضای شورای شهر/شهردار یزد یک بار دیگر از این سمت استعفا داده بود

اعضای شورای شهر در آخرین جلسه شورا، استعفای شهردار یزد را اعلام وصول کردند این در حالی است که شهردار یزد یک بار دیگر نیز از این سمت استعفا داده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز«محمدرضا عظیمی‌زاده» که ۶ ماه مانده به آغاز کار شورای شهر چهارم، سکان مدیریت شهر را تصاحب کرده بود، بعد از روی کار آمدن شورای چهارم، استعفای خود را به شورای جدید ارائه کرد. اما اعضای شورای چهارم شهر یزد، با بررسی گزینه‌های مطرح برای تصدی شهرداری یزد باز هم عظیمی‌زاده را به سمت شهردار یزد منصوب کردند. شنیده‌ها حکایت از انتقاد شهردار از مداخله اعضای شورای شهر در مدیریت شهرداری و الزام شهردار به اجرای خواسته‌هایشان دارد و از این رو گفته می‌شود که شهردار نیز با توجه به نداشتن استقلال عمل، استعفا داده است.

نامه استعفای شهردار یزد دیروز سه شنبه ۱۰ شهریورماه در حالی در شورا اعلام وصول شد، اما از آنجا که عظیمی‌زاده در جلسه حضور نداشت از این رو اعضای شورای شهر، وی را برای ارائه توضیحات بیشتر به صحن علنی شورا دعوت کردند و شهردار یزد در همان جلسه دیروز در صحن علنی شورا حضور یافت و توضیحاتی در خصوص استعفایش ارائه داد.

به گزارش همشهری،«محمدرضا عظیمی‌زاده» در این جلسه با اشاره به انتقاداتی که به عملکرد شهرداری وارد است از اعضای شورای شهر خواست تا با بررسی شرایط و عملکرد شهرداری، شخص دیگری را برای مدیریت شهرداری انتخاب کنند.
وی با تشکر از فراهم شدن فرصت خدمت به مردم در ۲ سال عمر شورای چهارم به تعامل و همکاری شهرداری با همه دستگاه‌های استان در این مدت اشاره کرد. در این جلسه مقرر شد، اعضای شورای شهر درخواست استعفای شهردار را شنبه ۱۴ شهریورماه در صحن علنی شورا بررسی کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..