هوای یزد ۶ درجه خنک تر می شود

no-thumbs

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد اعلام کرد : دمای هوا در این استان طی امروز و فردا بین چهار تا 6 درجه در مقایسه با دیروز /سه شنبه/ خنک تر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز،محمدرضا شیرغلامی افزود : دمای هوا در روز سه شنبه هفته جاری ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده که امروز به ۳۳ درجه کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خنکی هوا تا آخر هفته در استان ماندگار خواهد بود اظهار کرد: از روز شنبه مجددا شاهد روند افزایش دما در استان خواهیم بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد ادامه داد : هوای استان امروز همچنان با وزش باد شدید در طول روز و در مناطق مرکزی استان هم آسمان غبار آلود خواهد بود.
شیرغلامی گرمترین و خنکترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب بافق با ۴۲ و بیداخوید تفت با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.
کارشناس ایستگاه هواشناسی استان هم از وزش طوفان و گرد غبار روز گذشته در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد : سرعت طوفان در برخی نقاط به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید و باعث کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا شد.
شیر غلامی اضافه کرد : همچنین سرعت طوفان در شهرستانهای اردکان ، میبد و یزد بیشتر از دیگر نقاط استان بود.
از اول شهریورماه امسال گرمترین روز استان مربو ط به دوم همین ماه بود که دمای هوای شهر یزد دمای ۴۲ درجه رسیده بود.
شدت گرما در برخی از ساعات روز در اغلب مناطق استان یزد به حدی است که مردم ماندن در خانه را بر حضور در خیابانها ترجیح می دهند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..