یازدهمین سلسله نشست‌های سبک زندگی در یزد

no-thumbs

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی سبک زندگی گفت: نشست یازدهم با موضوع «چند تغییر برای زندگی بهتر» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلیرضا ثواچه اظهار داشت: تاکنون ۱۰ نشست از سلسله نشست‌های موضوعی سبک زندگی با توجه به نیاز جامعه هدف در یزد برگزار شده که در این نشست‌ها مباحث مختلفی نظیر نقش رسانه در زندگی، تربیت فرزندان، آیین همسرداری و … مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این دوره‌ها و سلسله نشست‌ها که در واقع حکم یک کارگاه آموزشی را دارد، مورد استقبال مردم یزد قرار گرفته است، افزود: هر هفته بر تعداد علاقمندان به شرکت در این جلسات افزوده می‌شود و اقشار مختلف با توجه به موضوع این نشست‌ها، حضوری قابل توجه دارند.

ثواچه عنوان کرد: نشست یازدهم با موضوع چند تغییر برای زندگی بهتر با حضور استاد ترکمانی از اساتید برجسته دانشگاه برگزار می‌شود و زوج‌ها مخاطبان اصلی این نشست هستند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این نشست‌ها به صورت هفتگی و مستمر برگزار می‌شود، حضور و ثبت‌نام برای شرکت در این نشست‌ها را رایگان اعلام کرد و افزود: علاقمندان با ارسال عدد ۲۲۲ به سامانه ۳۰۰۰۶۱۵۹ در ابتدای هر هفته می‌توانند برای ثبت‌نام در نشست آن هفته اقدام کنند.

ثواچه خاطر نشان کرد: نشست یازدهم روز چهارشنبه، ۱۱ شهریورماه در فرهنگسرای شهرداری یزد واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..