در پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران:

بهره برداری از چندین پروژه گازرسانی همزمان با هفته دولت در استان یزد

در آخرین روز از هفته دولت و گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران، پروژه گازرسانی به فاز اول روستای بزرگ فهرج، فاز دوم شهر مروست و روستاهای تابعه دهستان نصرآباد دراستان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز،در آخرین روز از هفته دولت و گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران، پروژه گازرسانی به فاز اول روستای بزرگ فهرج، فاز دوم شهر مروست و روستاهای تابعه دهستان نصرآباد دراستان یزد به بهره برداری رسید.

در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان یزد وجمعی از مسئولان استان و شهرستان مربوطه برگزار شد، پروژه های مزبور به بهره برداری رسید.

منوچهر فلاح در تشریح این پروژه ها گفت: پروژه های مذکور با اعتباری معادل ۶۵ میلیارد ریال، احداث ۱۴۱ کیلومتر شبکه توزیع، ۵/۳ کیلومتر خط تغذیه و همچنین نصب و راه اندازی ۵ ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت ۱۰/۰۰۰  متر مکعب بر ساعت صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد یادآور شد: با اتمام این پروژه ها بیش از ۱۵۵۰علمک نصب گردیده که متقاضیان می توانند پس از اخذ تأییدیه لوله کشی داخلی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و تحویل مدارک مورد نیاز، نسبت به خرید امتیاز اقدام نمایند.

گفتنی است همزمان با مراسم فوق، عملیات اجرایی گازرسانی به فاز ۲ روستای بزرگ فهرج با اعتباری معادل ۷۳ میلیارد ریال نیز آغاز گردید.

بخش نظردهی بسته شده است..