کتاب”چشمه‌های آسمانی”در یزد رونمایی می‌شود

no-thumbs

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه کتاب "چشمه‌های آسمانی" همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد رونمایی می‌شود، گفت: بیش از ۳ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد رجبی در نشست هماهنگی ستاد استانی مناسبت‌های دفاع مقدس در استان یزد با بیان اینکه برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت سوم خرداد، سالروز عملیات بیت‌المقدس در استان نشانه ولایت‌مداری و حق‌شناسی مردم و مسئولان استان یزد است، اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با روز عرفه، عید قربان و ولادت امام موسی کاظم(ع) فرصت مناسبی برای برگزاری مراسم‌های مختلف با هدف تببین دفاع مقدس و انتقال مفهوم آن به شیوه‌های جدید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به ضرورت توجه ویژه به نقش زنان در دفاع مقدس گفت: متأسفانه تاکنون به صورت کامل و مطلوب، در مورد نقش و جایگاه ارزشمند زنان در جنگ به عنوان نیروهای امدادی و پشتیبانی پرداخته نشده است.

رجبی با اشاره به اهمیت توجه به نقش روحانیت در یگان‌های رزم و خط مقدم جبهه‌ها، افزود: امسال بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی و تبیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش سرعت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دوره جدید و پیش بینی بهره‌برداری نهایی آن تا پایان سال ۱۳۹۵،  تصریح کرد: مرکز اسناد، ساختمان اداری و کتابخانه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد، آبان ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی تولید محتوا را از مهمترین رسالت‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان یزد دانست و بیان کرد: جشنواره استانی شعر دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌های "رهبر دارالعباده"، "چشمه‌های آسمانی"، "مأموریت شن‌ها"، "رهایی در هور" و کتاب‌هایی در سنین کودکان و نوجوانان، برگزاری نمایشگاه عکس و آثار به جا مانده از شهدا، ایثارگران و ساخت اثر موسیقیایی دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری یزد از جمله برنامه‌های تدوین شده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..