اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول دانشگاه آزاد یزد

no-thumbs

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تقویم آموزشی نیم‌سال اول سال تحصیلی 95-94 این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر سید علی المدرسی در مصاحبه با خبرنگار یزدی نیوز گفت: با عنایت به ابلاغ بخشنامه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در رابطه با تقویم آموزشی و با توجه به برنامه ریزی انجام شده شروع انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵ -۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی یزد از روز چهار شنبه ۱۸ شهریور ۹۴ خواهد بود ضمن اینکه انتخاب واحد ورودی های ۹۴ همزمان با ثبت نام انجام می شود.

وی ضمن ابراز خرسندی ازآغاز سال تحصیلی جدید گفت: خوشحالیم از اینکه فرصت مجدد خدمت به مشتاقان ادامه تحصیل در دانشگاه برایمان فراهم آمد و در بهار علم و دانش بار دیگر موعد ارائه تقویم جدید دانشگاهی فرا رسید تا بهمراه دانشجویان عزیز سال جدید پرنشاطی را رقم بزنیم .

معاون آموزشی دانشگاه اظهار داشت: خوشبختانه با تاکید و حمایتهای بی دریغ ریاست دانشگاه ، سازمان مرکزی و دفتر گسترش وزارت علوم  توانستیم لیست جدیدی از رشته های مورد درخواست و علاقه داوطلبین محترم ارائه دهیم که پس از تایید و تصویب نهایی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

المدرسی با اشاره به تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ اظهار داشت: شروع انتخاب واحد این نیمسال از روز چهار شنبه ۱۸ شهریور ویژه ورودیهای ۹۱ و ماقبل ، پنج شنبه ۱۹ شهریور برای ورودیهای ۹۲ ، شنبه ۲۱ شهریور برای دانشجویان ورودی ۹۳ و یکشنبه ۲۲ شهریور برای داوطلبین و دانشجویان ورودی جدید (۹۴) می باشد . 

وی عنوان کرد: زمان انتخاب واحد ورودی‌های ۹۴ همزمان با ثبت ‌نام انجام می‌شود، همچنین شروع کلاس‌ها از شنبه ۲۸ شهریور ماه و پایان کلاس ‌ها جمعه ۱۸ دی ماه ۹۴ اعلام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد یزد ادامه داد: زمان حذف و اضافه از شنبه 4 لغایت سه شنبه ۷ مهرماه ۹۴ خواهد بود که در روز شنبه جهارم  مهر مخصوص ورودیهای سال ۹۱ و ماقبل ، یک شنبه پنجم مهر برای دانشجویان ورودی ۹۲ و ۹۳ ، دوشنبه ششم مهر برای ورودی های ۹۳ و ۹۴ و سه شنبه هفتم مهر مخصوص کلیه ورودی ها می باشد .  

المدرسی اظهار داشت: امتحانات نیمسال اول تحصیلی ۹۵ – 94 در چهار نوبت ۱۱- ۸ ، ۱۳ – 11، ۱۷ – 14 و ۲۰ -۱۷ از شنبه ۱۹ دیماه آغاز می شود و در روز سه شنبه ۲۹ دیماه ۹۴ به پایان می‌ رسد.

وی ثبت نبت نام با تاخیر کلیه ورودیها را دوشنبه ۲۳/۶/۹۴ و سه شنبه۲۴/۶/۹۴ اعلام و از دانشجویان عزیز خواست تا در مهلت اعلام شده و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل نسبت به ثبت دروس و ثبت نام خود اقدام نمایند.

دکتر المدرسی خاطر نشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی یزد خدمات آموزش خود را به ۱۵۸۰۰ دانشجوی خود در ۲۳ گرایش دکتری ، ۶۳ گرایش کارشناسی ارشد و ۷۴ گرایش کارشناسی در حال ارائه می باشد و تا کنون بیش از ۴۰۰۰۰ فارغ التحصیل تقدیم جامعه علمی کشور نموده است .

بخش نظردهی بسته شده است..