معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد:

کلیه شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد از نعمت آب و برق بهره مند هستند

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: 29 شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد از نعمت آب و برق برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، علی نقیبی در بازدید از شهرک صنعتی یزد با بیان این مطلب اظهار داشت: طی دو سال اخیر و در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید با تامین برق شهرک صنعتی یزدمهر به میزان ۱۹۸ مگاوات، کلیه شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد برق دار شدند.

وی در خصوص وضعیت آب شهرکهای صنعتی استان نیز بیان داشت: طی ۲ سال گذشته آبرسانی به شهرکهای صنعتی یزدمهر و میبد ۲ با ظرفیت ۳۶۳ لیتر بر ثانیه به اتمام رسید که با این اقدام هیچ شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد با بی آبی مواجه نمی باشد.
نقیبی همچنین از گاز دار شدن نواحی صنعتی عقدا، هرات و مروست خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر با گاز دار شدن این سه ناحیه صنعتی در مجموع بیش از ۹۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از نعمت گاز بهره مند شده اند.
معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد ادامه داد: به منظور ارتقاء سطح ایمنی و افزایش خدمت رسانی به واحدهای صنعتی در زمان بروز حوادثی از قبیل حریق و انفجار ۴ ایستگاه اتش نشانی در شهرکهای صنعتی فولاد، جهان آباد میبد، منطقه ویژه اقتصادی و مهریز احداث و همچنین ۶ خودرو آتش نشانی نیز از محل اعتبارات داخلی شرکت خریداری و تجهیز شد.
نقیبی همچنین با بیان اینکه در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید پروژه های عمرانی متعددی در شهرکها و نواحی صنعتی استان اجرایی و آغاز شده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز سیاست توسعه کیفی شهرکها و نواحی صنعتی بعنوان اولویت اصلی در این بخش ادامه خواهد یافت و پروژه های عمرانی با توجه به اولویت بندی و نیاز شهرکها اجرایی خواهد شد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..