کوهپیمایی اعضا هلال احمریزد بمناسبت هفته دولت

بمناسبت هفته دولت مراسم کوهپیمایی با حضور پرسنل و اعضا جمعیت هلال احمر استان یزد در محل پارک کوهستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد همایش کوهپیمایی باحضورپرسنل و اعضا جمعیت هلال احمر استان یزد در محل پارک کوهستان برگزار شد که حاضرین پس از کوهپیمایی و پیاده روی در محوطه پارک به ورزش پرداختند.

در ادامه این مراسم و پس از صرف صبحانه دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و بیان کرد : شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده زیستی و شجاعت بودند و مسئولین باید شاخص های این دو شهید فرهنگ ساز در جامعه را سرلوحه کار های مدیریتی خود قرار دهند .

دکتر پارساییان در ادامه عنوان کرد : راز ماندگاری و جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر ، خدمت صادقانه به مردم بوده و این خدمت در اعماق وجود اقشار مختلف جامعه حس شده بود .

وی در ادامه افزود : بر اساس سیاست های درحال توسعه ورزش،هدف از برگزاری این برنامه ها توسعه و گسترش ورزش در سطح عموم به عنوان سبک زندگی، دستیابی به جامعه سالم و با نشاط، کاهش بیماری ها و ناهنجاری ها دراجتماع، پرکردن اوقات فراغت و توسعه مهارت های ذهنی و جسمی و مشارکت دادن به همه افراد جامعه درانجام فعالیت های ورزشی می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..