ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهر شاهدیه

no-thumbs

شهردار شاهدیه بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام این شهر تاکید کرد و افزود: شهرداری برای تکمیل این طرح‌ها به 58 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  همشهری «محمدجواد ابوالحسینی» افزود: شهر شاهدیه دارای بافتی روستایی است که از ۲۲ سال پیش در حال تغییر ساختار به شکل شهر است و طرح‌های متعددی برای تحقق این هدف آغاز شده که برخی از آنها هنوز به اتمام نرسیده است. وی ادامه داد: برای اجرای طرح تفصیلی این شهر به ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تملک پارکینگ‌های در نظر گرفته شده و برای توسعه پارک‌ها و فضای سبز نیز به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
این مسئول گفت: شهرداری همچنین باید بستر لازم را برای سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در حوزه شهری برای متقاضیان فراهم کند. به گفته ابوالحسینی برای تملک اراضی در مسیر معابر شهری نیز ۲۲ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی می‌شود. وی با اشاره به اینکه بودجه سالانه شهرداری شاهدیه ۵ میلیارد تومان است، اضافه کرد: اعتقاد راسخ داریم که با این بودجه محدود و با فراهم شدن برخی شرایط می‌توان کارهای زیادی انجام داد.
شهردار شاهدیه گفت: برای مثال شهرداری سال گذشته بدون پرداخت نقدینگی، به تملک اراضی در مسیر طرح‌های عمرانی اقدام کرد و عملیات زیرسازی و آسفالت آن نیز به خوبی انجام شد.

بخش نظردهی بسته شده است..