برگزاری جشنواره اقوام یزد در پارک لاله

no-thumbs

پارک لاله هر شب از ساعت 19 تا 23 با برگزاری جشنواره اقوام یزد در پارک لاله، مروج فرهنگ آسمان آبی و زمین پاک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، حبیب الله غفوری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ ضمن اعلام این خبر گفت: در بوستان لاله ۲۱غرفه فرهنگی با مشارکت موسسه خیره پارسا (بهبود یافتگان سرطانی) برپا شده است که شامل غرفه های ورزشی دارت، تنیس روی میز، فوتبال و… است. از دیگر غرفه ها می توان به غرفه های عفاف و حجاب، خوشنویسی، صنایع دستی، زیور آلات، دستاوردهای افراد درمان یافته سرطانی اشاره کرد.

 غفوری از برپایی جشنواره اقوام یزد در پارک لاله خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف معرفی قابلیت های و توانمندی های استان یزد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ تا ۱۵ شهریور، در پارک لاله برپاست و انواع محصولات سنتی و صنایع دستی این اقوام عرضه شده است. شهروندان می توانند از محصولات غذایی و شیرینی جات استان یزد استفاده کنند.

وی گفت: همچنین در این مدت برنامه های صحنه ای متنوع بر روی استیج شامل تواشیح، سخنرانی مذهبی، موسیقی سنتی و.. برگزار خواهد داشت.

 غفوری با تأکید بر محوریت آسمان آبی و زمین پاک در جشنواره داستان تابستان  اظهار داشت : سهم و وظیفه هر اداره و ناحیه در این برنامه گسترده مشخص شده است و با همکاری یکدیگر می توانیم برنامه های دهه کرامت و هفته فرهنگی  را به بهترین نحو انجام دهیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..