آغازبکار نمایشگاه پاییزه در یزد

no-thumbs

رئیس اتاق اصناف یزد از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه استان یزد با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد در تمام اجناس خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز،محمدمهدی باغستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد اظهارداشت: نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات پاییزه یزد از هفتم تا ۱۶ شهریور در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات در ۲۱۸ غرفه عرضه می‌شود، گفت: مردم می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به محل برگزاری نمایشگاه‌های استان یزد مراجعه کنند.

رئیس اتاق اصناف استان یزد افزود: در این نمایشگاه ۶۸ غرفه به عرضه پوشاک، ۴۸ غرفه کیف و کفش، ۲۰ غرفه لوازم التحریر، ۴۲ غرفه مواد غذایی، ۱۸ غرفه تولیدی پوشاک، ۹ غرفه لبنیات و ۱۳ غرفه هم به عنوان متفرقه اختصاص یافته‌اند.

باغستانی با بیان این مطلب که اجناس ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد عرضه می‌شود، گفت: در حوزه پوشاک هشت غرفه و در حوزه مواد غذایی ۱۰ غرفه از استان‌های کرمان، فارس، مشهد، تهران، آذربایجان شرقی حضور دارند.

وی با تاکید بر اهمیت عرضه اجناس مناسب و با کیفیت در این نمایشگاه، گفت: از یک‌روز قبل نمایشگاه، کلیه غرفه‌داران نمونه اجناس خود را برای قیمت‌گذاری یا تایید قیمت پیشنهادی توسط کارشناس به اتاق اصناف می‌آورند.

رئیس اتاق اصناف یزد در ارتباط با نحوه بازرسی از غرفه‌ها در زمان فعالیت نمایشگاه، گفت: ۵ تیم از بازرس‌های اتاق اصناف در طول زمان مستقر هستند و برقیمت و کیفیت  اجناس نظارت دارند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..