تابش:

حل معضل و مشکل هسته‌ای از مهمترین دستاورد دولت تدبیر/قدرت خرید مردم در دوران پساتحریم افزایش یابد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکرات برد اصلی نصیب ایران شد، گفت: علاوه بر ایجاد محرک‌های رشد اقتصادی، باید قدرت خرید مردم در دوران پساتحریم افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا تابش در نشست شورای اداری استان یزد، حل معضل و مشکل هسته‌ای را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت دانست و گفت: دیپلمات‌های ما که مورد اعتماد مقام معظم رهبری بودند و با هدایت‌های کارساز ایشان این راه سخت را پیمودند، توانستند به خوبی با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها، جلوی شش قدرت دنیا بایستند و برای ما پیروزی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان موضع برد برد را مطرح می‌کنند، گفت: برد نهایی در این عرصه برای ما بود و دستاوردهای عظیمی برای ما به وجود آمد.

تابش گفت: برای  نخستین بار توسط شورای عالی امنیت ملل تاییده غنی‌سازی را توانستیم با اجماع بین‌المللی کسب کنیم که همین برای ما بسیار اهمیت بالایی دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دومین دستاورد دولت را ثبات در عرصه اقتصاد کشور دانست و گفت: انصافا دولت اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت به نزدیک یک سوم، گفت: علی‌رغم این وضعیت، دولت تورم بالاتر از ۴۰ درصد را به زیر ۱۵ درصد رساند که این موضوع هنر بسیار بالایی دارد.

تابش  با بیان اینکه رشد اقتصادی در گذشته منفی بود، گفت: علاوه بر کاهش میزان تورم، دولت رشد اقتصادی را هم مثبت کرده که شایسته تقدیر است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اجرای اقدامات پساتحریم، گفت: استفاده از ارزهای حاصله برای رونق تولید و سرمایه‌گذاری و ایجاد محرک‌هایی برای رشد اقتصادی، به کارگیری وارد کردن فناوری برای نوسازی صنایع و تلاش برای بهبود قدرت خرید مردم از جمله اقداماتی است که باید در دوران پساتحریم انجام شود.

وی بیان کرد: در استان یزد هم از مدیران خواهش می کنیم که برنامه ریزی داشته باشند، یزد نیروهای بسیار ارزشمند و توانمندی در خارج از کشور دارد و باید زمینه سرمایه گذاری این افراد در استان یزد فراهم شود.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..