دکتر مولائی مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در بازدید از واحد یزد :

تقدیراز توانمندی های علمی پژوهشی دانشگاه آزاد یزد

no-thumbs

دکتر اصغر مولائی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی یزد، از بخش‌های کارگاهی و آزمایشگاهی آن بازدید و در همین رابطه گفت: با مشاهداتی که امروز از واحد یزد کردم تجهیزات و توانمندی های این دانشگاه قابل تحسین است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر مولائی در ابتدای ورود به دانشگاه با استقبال دکتر محمد حسین جعفری رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و جمعی از روسا واحدها و معاونین واحد یزد قرار گرفت و با حضور در معراج شهدای گمنام این دانشگاه به مقام شامخ شهداء ادای احترام و سپس از مجموعه فرهنگی و مسجد شهید صدوقی (ره) دانشگاه  دیدن کرد.

در ادامه دکتر جعفری ، در حین بازدید توضیحاتی را درخصوص توانمندیها و فعالیت ها و امکانات دانشگاه ارائه داد و گفت :استان یزد دارای ۱۰ واحد و مرکز دانشگاهی است و پتانسیل های زیادی برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی بیشتر و جذب دانشجویان مستعد  دارد.

وی به نقل از دکتر حسین زاده لطفی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دکتر علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استانها و هیات های امنای استانی ابرازداشت : وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با حضور دکترفرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری  و حضور جنابعالی در اداره کل دفتر گسترش آموزش عالی تعامل سازنده ا ی در خصوص تصویب و توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی داشته که از این بابت خدای را شاکر بوده و کمال سپاسگذاری را داریم

سپس دکتر المدرسی معاون آموزشی واحد یزد گفت : این دانشگاه  در حال حاضربا ۱۵۸۰۰۰دانشجو  دارای ۶۱ رشته کارشناسی ارشد ، ۲۳ رشته دکتری و حدود ۱۰۰ کارگاه و آزمایشگاه است.

نامبرده خاطر نشان کرد : دهه سوم فعالیت دانشگاه آزاد دهه کیفیت است که انشاا… با وجود امکانات موجود و سیاست های جدید دانشگاه هر چه بیشتر در این مسیر موفق خواهیم بود.

همچنین دکتر مولایی نیز ضمن بازدید از دستگاههای پیشرفته تخصصی، خصوصا مواردی که مربوط به مقاطع تحصیلات تکمیلی بود ، امکانات و تجهیزات واحد یزد را  قابل تحسین دانست و دانشگاه آزاد اسلامی  را از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت :  با وجود امکانات موجود، تجاری سازی فعالیت های علمی و ارتباط با صنعت بیش از پیش  احساس می شود.

 گفتنی است در انتهای این بازدید، دکتر مولائی در یک نشست مشترک با روسای واحد های دانشگاهی استان و جمعی مسئولین واحد یزد ، در جریان مسائل و برنامه های مختلف دانشگاه های استان قرار و در زمینه تصویب و ارتقاء رشته ها مباحثی مطرح شد .

لازم به ذکر است دکتر مولایی در برنامه ای مجزا با همراهی دکتر جعفری رئیس دبیرخانه هیات امنا استان یزد از واحد های اشکذر ، میبد و اردکان و توانمندی هاو ظرفیت های آنها بازدید داشت.

IMG 4539

بخش نظردهی بسته شده است..