یزد از استانهای موفق در زمینه آموزشی و علمی

no-thumbs

مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت : این استان بخاطر تلاش معلمان ، فرهنگیان و اساتید در زمینه آموزشی و علمی از استانهای کشور است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به مقل از  ایرنا ، احمد شیرزاد  در آیین قدردانی از دانش آموزان برتر ابرکوهی کنکور سراسری افزود : استان یزد با پشتکار دانش آموزان به مسائل آموزشی ، علمی ، معنویات و همچنین تلاش معلمان و حمایت والدین توانسته اند در جشنواره خوارزمی و همچنین المپیادها و کنکور سراسری موفق باشند .

وی اظهار کرد : موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و مسابقات علمی فرهنگی توجه خاص به دین باوری و ریشه در مسائل و نقش والدین درتربیت فرزندان دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با با اشاره به جایگاه برتر این استان از نظر علمی و آموزشی در کشور خاطرنشان کرد : هدف ما کیفیت است و امیدواریم دانش آموزان با توکل به خداوند قله های بزرگ علمی را فتح کنند.
شیرزاد با تبریک درخشش دانش آموزان ابرکوهی در کنکور سراسری اضافه کرد : دانش آموزان این شهرستان موفقیت های خوبی در عرصه های مختلف آموزشی و علمی کسب کردند که ما کمتر در دیگر مناطق داشتیم .
فرماندار ابرکوه نیز دراین آیین باگرامیداشت هفته دولت و تجلیل از شهیدان رجائی و باهنر گفت : باید درجهت تحقق خواسته های دولت تلاش کنیم.
سید نبی رسولی اظهار کرد : موفیت دانش آموزان مرهون زحمات خودشان ، والدین و همچنین تلاش و سخت کوشی جامعه معلمان است.
رییس شورای آموزش و پرورش ابرکوه تاکید کرد : شایسته است با وحدت و همدلی وهمزبانی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت دررشد وشکوفائی جامعه همت کنیم .
رییس آموزش وپرورش ابرکوه نیز در این آیین گفت : موفقیت دانش آموزان در عرصه های مختلف آموزشی ، علمی ، موفقیت معلمان و اولیا است.
مسلم روحی پناه با تجلیل از دولتمردان شهید اظهار کرد : معلمان باتلاش مضاعف خود، دین خود رابه جامعه ادا کردندوامروز دانش آموزان با همت خودشان و تلاش فرهنگیان و والدین موفقیت ها کسب می کنند.
رییس آموزش و پرورش ابرکوه از رشد ۵۸درصدی برترین های کنکور دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت : در آزمون سراسری امسال ۱۹ دانش آموز ابرکوهی رتبه زیر یکهزار کسب کردند.
در این مراسم از دانش آموز برتر در کنکورسراسری قدردانی شد .

 

بخش نظردهی بسته شده است..