رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

برپایی ایستگاه سنجش سلامت توسط هلال احمریزد

به منظور اطلاع رسانی به شهروندان و آگاهی آنان از میزان سلامت خود ایستگاه سنجش سلامت هلال احمر شهرستان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار کرد: به منظور پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی وهمچنین ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به این بیماری‌ها در ۴ نقطه استان ایستگاه سنجش سلامت با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان و سازمان فرهنگی ورزشی شهردراری استان برپا شد.

وی افزود: در این ایستگاه علاوه بر کنترل و اندازه گیری فشار خون و قندخون توسط اعضا جوانان و امدادگران اطلاعات لازم را در خصوص بیماری فشار خون و راه‌های جلوگیری از ابتلا به این بیماری خاموش را از طریق خود مراقبتی در اختیار مراجعه کنندگان و شهروندان قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مصرف زیاد فست‌فود‌ها و تغییر عادات غذایی بیماری‌های قلبی و عروقی تبدیل به یک بیماری شایع در بین مردم گردیده که باید در این خصوص اطلاع رسانی صورت گرفته و شهروندان را نسبت به این بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری از ابتلا آگاه ساخته و آموزش‌های لازم را به آنان ارائه دهیم.

زارع سروی در پایان عنوان کرد : ایستگاه های سنجش سلامت با حضور اعضا جوانان و امدادگران شهرستان یزد به مدت دو روز ، در چهار نقطه شهر ( پارک کوهستان ، پارک هفتم تیر ، باغ ملی ، اطلسی) برپا گردید.

بخش نظردهی بسته شده است..