۳۷۷ شهید کارگر در یزد شناسایی شد

no-thumbs

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به‌تکریم خانواده‌های شهدای کارگر در یزد، گفت: ۳۷۷ شهید کارگر در یزد شناسایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسیدحسین سالاری  در نشست خبری شورای کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان یزد، اظهار داشت: در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی، با پیگیری با واحدهای صنعتی، رتبه برتر در زمینه سواد‌آموزی را توانستیم کسب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تکریم از خانواده شهدای کارگری، گفت: ۳۷۷ شهید کارگر در استان یزد شناسایی  و سال گذشته از خانواده شهدا در یزد تجلیل شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: در راستای آموزش دوره مهارت‌های زندگی، تحکیم خانواده و سلامت روان، ۱۸ دوره با شرکت ۵۸۸ نفر برگزار شد.

سالاری تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کارگری و خانواده‌ها در رشته‌های قرائت، ترتیل، صوت، حفظ و اذان که برترین‌ها معرفی شدند و در مراسمی از آنها تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزشی برای اولین بار افتتاح سیستم اوزون استخر آفتاب انجام شد، گفت: احداث استخر سرپوشیده اردکان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال انجام است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۱۷ رشته ورزشی برای کارگران برنامه‌ریزی شده که در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر در این ۱۷ رشته از خدمات ورزشی یزد استفاده کردند.

سالاری گفت: اولین بار در سال گذشته المپیاد ورزشی کارگران کشور شروع شد که استان یزد ۱۶ تیم از آقایان و بانوان را با ۴۵ ورزشکار به این مسابقات اعزام کرد و چندرتبه اول تا سوم را به دست آوردند.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..