فعالان حزبی در ایران مجاهدان اکبر‌ هستند

no-thumbs

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اعتقاد بر اینکه لازمه توسعه در هر کشوری دموکراسی است، افزود: با این وجود حزب ورزی در ایران یک جهاد اکبر سیاسی بوده و همواره هزینه‌ها، زحمات و مشکلات بسیاری را برای گردانندگان خود ایجاد کرده است، بنابراین فعالان حزبی در ایران را می‌توان مجاهدان اکبر نامید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایسنا  محمدرضا خاتمی در دهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در اصفهان گردهمایی‌های حزبی را نشان دهنده انسجام، تداوم و برنامه ریزی‌های صحیح در صحنه سیاسی کشور ارزیابی و اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به پایداری، ایستادگی و مقاومت فعالان سیاسی نیازمند است تا شاید از این طریق شمعی که روزی رو به خاموشی بود دوباره روشن شده و فروزنده بتابد.
وی به اسامی احزاب در ایران اشاره کرد و افزود: توجه به نام احزاب و استفاده از کلماتی همچون توسعه، عدالت، آزادی و مشارکت نشان دهنده کمبودهایی است که فعالان مدنی در صحنه جامعه احساس کرده و برای تبلور آنها در قالب یک تشکل سیاسی تلاش کرده‌اند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در تاریخ سیاسی عدالت و آزادی دو عنصر کمیاب و گمشده بوده است و من امیدوارم که به برکت شور و شعوری که به تازگی در کشور ایجاد شده شاهد تحقق عینی این دو عنصر منزلت ساز باشیم.
وی با تأکید بر این‌که احزاب حلقه گمشده توسعه دموکراتیک در جامعه امروز هستند، خاطرنشان کرد: تنها راه رسیدن به حکمرانی عادلانه، توسعه همه جانبه و صلاح و رستگاری در مفهوم تحزب گرایی معنا می‌یابد و تا زمانی که احزاب توانمند در کشور ایجاد نشود این توسعه امکان پذیر نخواهد بود.
 

بخش نظردهی بسته شده است..