وزیر نیرو در جمع نمایندگان صنعت آب و برق یزدحضوریافت

no-thumbs

وزیر نیرو در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد با حضور در جمع مدیران و نمایندگان صنعت آب و برق استان گفت : انتقال خط دوم آب به استان یزد قطعی است و با تکمیل این پروژه بحران آب در این استان تا حدی حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزنشست مشترک وزیر نیرو، معاون وزیر، استاندار یزد، معاونین استاندار و نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان و مدیران صنعت آب و برق استان در سالن مرحوم حمیدیا استانداری یزد برگزار شد.
وزیر نیرو در این نشست مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شایسته است مصرف صحیح آب در استان را مدیریت نمائیم و مدیران صنعت آب استان اجازه برداشتهای غیرقانونی از سفره های زیرزمینی و منابع حیاتی آب را به سودجویان ندهند.
" حمید چیت چیان" ادامه داد : مدیریت منابع آب در استان یزد حیاتی است و شرط اساسی برای تعادل بخشی در حوزه آب، مدیریت ویژه آب در بخش کشاورزی است.
" چیت چیان" ضمن تشکر از پی گیریهای استاندار یزد، معاونین استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با تلاشهای مستمر مسئولین استان پروژه انتقال خط دوم آب از بهشت آباد به استان یزد با سرعت فراوان ادامه یابد تا با انتقال آب به این استان شاهد افزایش کیفیت آب آشامیدنی برای مردم یزد باشیم.
مسئله آب استان مهم و حیاتی است
استاندار یزد نیز در این نشست مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۲۱ هزار شهید دولت گفت : مسئله آب برای مردم استان یزد بسیار مهم و حیاتی است.
"سیدمحمد میرمحمدی " با تشکر از توجه ویژه وزیر نیرو و همکاران وی در وزارت نیرو برای اجرایی و تکمیل شدن پروژه خط دوم انتقال آب به استان اظهار امیدواری کرد : با تکمیل این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن مشکل آب آشامیدنی مردم استانهای اصفهان، کرمان و یزد رفع گردد.
گفتنی است در پایان این نشست مدیران صنعت آب و برق استان به ارائه گزارشی از وضعیت آب و برق استان یزد پرداختند و ظرفیتها و چالشهای استان در این دو حوزه را مطرح نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..