حمایت عارف،خرازی و اعتمادملی از «حزب اتحاد ملت»

no-thumbs

محمدرضا عارف، رییس بنیاد امید ایرانیان، صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و حزب اعتمادملی از همکاری تشکل‌های خود با حزب اتحاد ملت خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعارف در حاشیه نخستین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بنیاد امید ایرانیان به عنوان اتاق فکر برای اصلاح‌طلبان حضور دارد و به‌طور حتم با حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که از اصلاح‌طلبان هستند نیز همکاری می‌کند.
وی ادامه داد: بنیاد امید ایرانیان به عنوان اتاق فکر تمام تلاش خود را برای موفقیت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی خواهد کرد. صادق خرازی هم طی سخنانی در همایش استانی حزب ندای ایرانیان در جمع مسوولان شعب استانی با بیان اینکه ما در جریان اصلاحات یک فصل‌الخطاب می‌شناسیم و آن هم رییس دولت اصلاحات است، اظهار داشت: ما به دوستان‌مان در حزب اتحاد تبریک می‌گوییم و به آنها کمک خواهیم کرد. امیدوارم این گروه جدید هم موفق باشند. اگر ما در روش‌ها در اصلاحات با برخی گروه‌ها تفاوت داریم اما در ترمیونولوژی اصلاحات با آنها اختلافی نداریم. ما یک رهبر را در اصلاحات می‌شناسیم. این فضاهای سیاسی اخیر، تنها بادهای موسمی است. برای وحدت اصلاح‌طلبان اگر نیاز به سخنرانی یا مقاله یا سکوت باشد این کار را انجام خواهیم داد.
همچنین دفتر سیاسی حزب اعتمادملی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تولد و حضور حزب اتحاد ملت در عرصه سیاسی کشور را گرامی می‌داریم، امید داریم این حضور موجب هم‌افزایی و اثربخشی نیروهای سیاسی در جهت توسعه سیاسی و اجتماعی کشور گردد.منبع روزنامه اعتماد

بخش نظردهی بسته شده است..