افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن در اردکان

no-thumbs

نماینده مردم اردکان در مجلس از افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت مسکن در شهرستان اردکان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدرضا تابش، در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت هفته دولت برگزار شد، هفته دولت را فرصتی مناسب برای آسیب‌شناسی اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: اگرچه دولتمردان در هفته دولت به ارائه گزارش می‌پردازند اما پیشنهاد می‌کنم که در این هفته به کارهایی که می‌توانستیم برای مردم انجام دهیم و انجام نشده نیز بپردازیم و بهترین مدیرانی که توانسته‌اند به مردم خدمت‌رسانی کنند را معرفی و تشویق کنیم.

محمدرضا تابش، شهیدان رجایی و باهنر را شهیدان جاودانه تاریخ و نماد خدمتگزاری صادقانه و بدون منت به مردم دانست و ادامه داد: از آن خیل عظیم خدمتگزارانی که روحیه انقلابی داشته‌اند، تعداد کمی باقی مانده‌اند که رهبر معظم انقلاب یکی از نمونه‌های بارز این خدمتگزاران است.

نماینده مردم اردکان در مجلس، وجود مقام معظم رهبری برای ایران اسلامی را برکتی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تمام قد و با تمام توان در خدمت به مردم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب ایستاده‌اند.

تابش همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت در روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در این دیدار خطاب به رئیس جمهور و هیئت دولت دو نکته را عنوان کردند که این نکات می‌تواند مدال افتخاری برای دولت تدبیر و امید باشد.

وی، بسته شدن پرونده هسته‌ای و به وجود آمدن ثبات و آرامش در عرصه اقتصاد را دو دستاورد مهم دولت تدبیر و امید دانست که مقام معظم رهبری نیز به این دو نکته توجه ویژه نشان دادند.

نماینده مردم اردکان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اینکه بسیاری از اعتبارات ملی که توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود به مرحله جذب نمی‌رسد، خواستار پیگیری و جذب اعتبارات راه‌های کویری، بودجه اختصاص یافته به محور یزد ـ طبس و اعتبار اختصاص یافته و آبرسانی و گازرسانی خرانق شد.

وی همچنین از افزایش قیمت بی‌رویه زمین و مسکن در استان یزد به ویژه شهرستان اردکان انتقاد کرد و افزود: اینکه به دلایل واهی از جمله ورود صنعت به شهرستان اردکان، قیمت زمین و مسکن افسارگسیخته بالا رود، منطقی نیست و شخصا از استاندار یزد و معاونان ایشان خواسته‌ام برای جلوگیری از افزایش قیمت زمین و مسکن به این حوزه ورود کنند و با متخلفان برخورد جدی کنند.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: منکر خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان تدبیر و امید در استان نیستم و می‌دانم که آنها انسان‌هایی پاک‌دست هستند که قدم خلاف و خارج از محدوده قانونی بر نمی‌دارند اما به عنوان یک نماینده وظیفه دفاع از حقوق مردم و انتقال دادن مسائل و مشکلات آنها با مسئولان را بر عهده دارم.

به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه سفر خود به اردکان از بندهی مختلف ندامتگاه اردکان و میزان پیشرفت پروژه سالن ورزشی ولایت این ندامتگاه بازدید کرد.

احداث میدان شهدا، احداث مسکن مددجویی، پارک بازی کودک، احداث دیوار ساحلی رودخانه مسیح‌آباد، بهره‌برداری خط انتقال آب شرب ترک‌آباد، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی و احداث خانه بهداشت در روستای هفتادر از جمله پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان اردکان است.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..