استاندار یزد:

۶ درخواست ایجاد سایت تولید انرژی خورشیدی در یزد ثبت شد

استاندار یزد گفت: ۶ درخواست ایجاد سایت تولید انرژی خورشیدی در یزد ثبت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی  در حاشیه افتتاح پروژه ۶۳ کیلوولت میبد، با بیان اینکه تمام اعضای کابینه دولت امروز در تمام استان‌های کشور حضور دارند، اظهار داشت: وزیر نیرو امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه استان یزد به ارائه گزارش عملکرد دولت می‌پردازد.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه در تابستان به دلیل گرمای هوا، مصرف برق افزایش پیدا می‌کند، گفت: علی‌رغم گرمای شدید استان یزد، امسال هیچ‌گونه قطعی برق نداشتیم.

وی با اشاره به افزایش ۲۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروی استان یزد افزود: تاکنون تعداد شش متقاضی برای راه‌اندازی سایت‌های تولید انرژی خورشیدی در استان ثبت و در دست اقدام است.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت قیمت برق خورشیدی، تصریح کرد: تولید سلول‌های خورشیدی در استان یزد با هدف تولید حجم وسیع انرژی خورشیدی از جمله ضرورت‌های تولید برق در استان یزد است.

وی حضور و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را برای پیشبرد اهداف استان مطلوب و مناسب دانست و با اشاره به حضور امام جمعه میبد در این مراسم، بیان کرد: آیت‌الله اعرافی از جمله مهمترین چهره‌های فرهنگی و علمی استان یزد است که ما در نظر داریم از وجود ایشان در بحث توسعه فرهنگی و درخشان کردن دو واژه دارالعباده و دارالعلم بیش از پیش بهره ببریم.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..