۹۰ درصد برق اردکان توسط صنایع مصرف می‌شود

no-thumbs

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اردکان قطب سوم فولاد ایران است، گفت: ۹۰ درصد برق اردکان توسط صنایع مصرف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا تابش در حاشیه بازدید وزیر نیرو از پروژه تصفیه خانه فاضلاب اردکان، اظهار داشت: هفته دولت هفته ارائه گزارش عملکرد به مردمی است که صادقانه جمهوری اسلامی ایران را برای رسیدن به اهداف دینی و اسلامی خود انتخاب کرده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هتفه دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر، نماد خدمت‌گزاران بی‌منت در نظام اسلامی ایران هستند.

تابش با اشاره به اهمیت رضایت مقام معظم رهبری از خدمات دولت در دوره جدید، گفت: تبدیل شدن به قطب سوم فولاد در کشور یکی از مهمترین ویژگی‌های شهرستان اردکان در این دولت است.

نمانیده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تشکر از سفر وزیر نیرو به استان یزد و شهرستان اردکان، راه‌اندازی پروژه‌های مختلف صنعتی و عمرانی را هم از جمله مهمترین دستاوردهای دولت در شهرستان اردکان دانست.

وی با اشاره به استقرار صنایع مختلف در شهرستان اردکان، افزود: بیش از ۹۰ درصد برق در شهرستان اردکان در راستای تامین نیاز صنایع مستقر در اردکان مصرف می‌شود.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..