به مناسبت روز کارمند؛

برگزاری اولین کارگاه آموزش خانواده در فرمانداری یزد+عکس

اولین کارگاه آموزش خانواده ویژه کارمندان فرمانداری و خانواده های آنان همزمان با روز کارمند برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، همزمان با روز کارمند اولین کارگاه آموزش خانواده ویژه کارمندان فرمانداری و خانواده های آنان برگزار شد.

" خدیجه نجفی " در ابتدای این کارگاه آموزشی با بیان اینکه در دنیای امروز سرعت اتفاقات و رویدادها سریع تر از هر زمان دیگری است افزود: بنابر گفتارهای معصومین باید فرزندان خود را براساس زمان خودشان و برای آینده تربیت نماییم.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد اظهار داشت: تربیت فرزندان در شرایط حاضر نیازمند مجهز شدن خانواده ها به جدیدترین اطلاعات و منابع مربوط مدیریت خانواده و شیوه رفتار با فرزندان است.

" نجفی " گفت: اگر فرزندان فلسفه هنجارها و ارزش های فردی، خانوادگی و اجتماعی را بدانند و بپذیرند قطعاً خودشان از این ارزش های حراست نموده و خود را ملزم به رعایت آن می دانند.

وی خاطرنشان ساخت: پدر و مادر از ارکان اصلی خانواده به شمار می روند که لازم است از طریق آموزش های خانواده به آنان زمینه تحقق اهداف یک خانواده موفق و ایده آل را فراهم آورند.

مشاور امور بانوان فرمانداری یزد در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در آینده نیز دوره های آموزشی مختلف و تکمیلی را برای مجموعه پرسنل فرمانداری و خانواده های آنان برگزار نماییم.

در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام و المسلمین دکتر طباطبایی استاد حوزه و دانشگاه به بیان مطالبی در خصوص آسیب شناسی خانواده پرداخته و در ادامه به سئوالات حاضرین پاسخ داده شد.

شایان ذکر است در این کارگاه از تعدادی از کارمندان فرمانداری تقدیر به عمل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..