همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار شد:

آئین آغاز عملیات اجرایی ریل گذاری بندر خشک پیشگامان

آئین آغاز عملیات اجرایی ریل گذاری بندر خشک پیشگامان و احداث بزرگترین سردخانه استان یزد در بندر خشک پیشگامان در مراسمی همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) در سایت بندر خشک برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،دکتر بابایی رییس هیئت مدیره بندر خشک پیشگامان در این مراسم گفت: زیرسازی خطوط ریلی در سال گذشته انجام شد و اکنون عملیات ریل گذاری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود و به مدت ۷۰ روز ادامه دارد .وی ابراز امیدواری کرد به زودی بندر خشک پیشگامان به شبکه راه آهن سراسری متصل شود.

مهندس قمی عضو هیئت مدیره بندر خشک پیشگامان نیز در این مراسم از ریل گذاری ۴۳ کیلومتری داخل سایت بندر خشک به انبارها و سردخانه ها و سایر قسمتها و ریل گذاری ۱۸ کیلومتری خارج از سایت تا ایستگاه اصلی مبادله خبر داد.

دکتر بابایی همچنین در مراسم کلنگ زنی احداث سردخانه دو مداره بندرخشک  پیشگامان افزود:این سردخانه با ظرفیتی بیش از ۱۵ هزار تن و در فضایی به وسعت ۴ هکتار با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی و با مشارکت بخش خصوصی قرار است در مهرماه سال آینده افتتاح شود.

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..