طی نشستی اعلام شد:

دعوت از معاون اول رئیس جمهور برای سفر به شهرستان بافق

استاندار یزد، امام جمعه و فرماندار بافق به منظور پیگیری مسائل مرتبط با این شهرستان با اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرماندار بافق با بیان این خبر افزود: در این دیدار که در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شد، مسئولان استان با تشکر از معاون اول دولت به خاطر دستورات مهمی که در سال ۹۳ پیرامون توقف واگذاری ۲۸.۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی و جلب نظر مسئولان استان در شهرستان صادر کرده، از وی دعوت نمودند تا به استان یزد و شهرستان بافق سفر نماید.

سید مهدی طلایی مقدم تصریح کرد: در ادامه جلسه مسائل و مشکلات سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بخش صنایع جوار معدنی از جمله صدور پروانه، تامین خوراک و همچنین کمک به بخش‌های تولیدی و صنعتی با هدف افزایش اشتغال و ادامه روند خدمات دولت در بخش های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور در این نشست با ابراز خرسندی از ملاقات صورت گرفته و با توجه به اشرافیت کاملی که نسبت به مسائل و مشکلات به ویژه بخش صنعت و صنایع جوار معدنی دارد، حمایت دولت از این بخش را اعلام نمود و گفت که هدف و برنامه دولت تبدیل مواد معدنی خام به کالای فرآوری شده با هدف ایجاد اشتغال و افزایش سهم ارزش افزوده است. 

آقای جهانگیری همچنین اضافه کرده که بازدید از شهرستان بافق را در برنامه کاری خود قرار خواهد داد.خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..