پیام فرماندار یزد به مناسبت هفته دولت

فرماندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در این پیام آورده است:

ﻫﻔﺘﻪ ﺁﻏﺎﺯﯾﻦ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﻣﺎﻩ ،ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺩﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﺮﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺷﻬﯿﺪان ﻣﺤﻤﺪﻋﻠﯽ ﺭﺟﺎﺋﯽ ﻭ ﻣﺤﻤﺪﺟﻮﺍﺩ ﺑﺎﻫﻨﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﻧﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.

ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﻧﻤﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻭﺣﺪﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﻭ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭ فداکاری های افرادی است که در راستای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه گام بر می دارند.

در حال حاضر ملت بزرگ ایران اسلامی از خدمات و تلاش های ارزنده دولتی بهره مند هستند که همیشه با تکیه بر عقلانیت، اعتدال، رفع مسائل و مشکلات اساسی کشور و پاسخگوئی به مطالبات مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در این راه به پشتوانه حمایت های قاطع و بی دریغ مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی مردم فهیم ایران اسلامی توانسته در عرصه های مختلف موفقیت های چشمگیری را کسب نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو اسوه و خدمتگزار دلسوز و صدیق نظام، شهیدان رجایی و باهنر و تمامی شهداء و ایثارگران عرصه خدمت، فرا رسیدن هفته دولت و تقارن آن با ایام فرخنده دهه کرامت  و چهارم شهریور ماه روز کارمند را به تمامی مسؤلان متعهد و پر تلاش کشور و مجموعه مدیران و کارکنان پر تلاش و زحمتکش دستگاه های اجرایی شهرستان یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را در خدمت به ملت و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و دولت اعتدال، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

بخش نظردهی بسته شده است..