اعزام ۷۰۰دانشجوی دانشگاه‌های یزد به مناطق محروم

no-thumbs

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: تعداد ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های یزد در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین نمونه، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یزد، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در استان یزد گفت: امسال تعداد ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان یزد در قالب ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان یزد اعزام می شوند.

 

وی افزود: با توجه به هماهنگی هایی که در استان انجام شده است، این گروه ها به منظور فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

 

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: امسال استقبال مناسبی از سوی دانشجویان به منظور حضور در اردوهای جهادی داشتیم؛ به نحوی که سال گذشته تعداد ۵۱۸ نفر در قالب  ۲۸ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند، اما امسال به تعداد ۷۰۰ نفر در قالب ۴۰ گروه جهادی رسیده است.

 

نمونه تصریح کرد: این استقبال نشان دهنده توجه دانشجویان به قشر محروم جامعه و همچنین دخیل کردن خود در این امر خوشایند است که امیدواریم بتوانیم به مردم محروم نیز خدمت رسانی کنیم.

 

وی ادامه داد: از اهداف این اردوها خودسازی برای دانشجویان است، زیرا این دانشجویان به عنوان مدیران آینده جامعه بایستی با محرومیت ها و مشکلات مردم آشنا شوند، تا بتوانند با سرلوحه قرار دادن فرمان امام خمینی(ره) که «محرومیت زدایی، عقیده و سبک زندگی ماست» در ایام تعطیل اوقات تفریح و استراحت خود را صرف خدمت رسانی به مردم کنند تا با چنین ایثار و ازخودگذشتگی، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد گفت: روحیه دانشجویان که قرار است مدیران آینده باشند باید روح جهادی باشد، تا مناطق و افراد محروم را بشناسند و از نزدیک آنها را لمس کرده باشند.

 

نمونه در پایان گفت: اعزام این دانشجویان از بعد از ماه مبارک رمضان شروع شده است و تا آخر شهریور ماه نیز ادامه دارد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..