پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت هفته دولت

no-thumbs

استاندار یزد با صدور پیامی، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمتن کامل پیام " سید محمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:

"هفته دولت، در حقیقت هفته تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر است که از الگوهای شایسته خدمت‌گزاری به مردم عزیز می‌باشند و نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ ایثار و نثار ثبت و ضبط خواهد بود. زنده نگه داشتن یاد و خاطره این مردان الهی در جامعه موجی تازه می‌آفریند و ملت بزرگ ایران به اوجی تازه در سرافرازی و سربلندی دست می‌یابد.

هفته دولت امسال با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری، در انتخاب شعار سال به عنوان سال "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" از ویژگی خاصی برخوردار است. و آن توجه به تاریخ پرتلالو نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مشحون از رویدادها و حوادث عظیم تاریخی است که در سایه همدلی و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه میان مردم و دولت به وقوع پیوسته و نتایج بزرگ و شگفت‌انگیز آن افکار عمومی ملل مختلف دنیا را بخود معطوف داشته است.

خوشبختانه دولت تدبیر و امید، به عنوان دولتی برآمده از آراء و خواست عمومی ملت رشید اسلامی و مرام لقمانی توانسته است در مدت عمر بابرکت خویش گامهای بلندی را در مسیر عزت و اقتدار این مرز و بوم بردارد. اجرای طرح عظیم تحول سلامت در کشور، مهار و کنترل تورم لجام گسیخته، ایجاد آرامش و امید، استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و از همه مهم تر و اساسی تر قبولاندن و مستند سازی حقوق هسته ای کشور از طریق مذاکرات هسته ای و توافقات بین المللی و تلاش در رفع تحریم های ظالمانه و تغییر مواضع استکبار در بکارگیری زبان تکریم بجای زبان تهدید در قبال ایران و ایجاد فضای باز سیاسی و فکری و حمایت از خلاقیت و نوآوری و تلاش بی وقفه در رفع موانع تولید و افزایش اطمینان به سرمایه گذاری و دست آوردهای ارزشمند دیگری که در هر یک از بخشهای مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و خدماتی و بهداشتی بخوبی برای مردم عزیز و شرافتمند ایران مشهود و آشکار گشته است.

اینجانب فرا رسیدن هفته دولت را به مردم بزرگوار و همه دلسوزان نظام و کارکنان و دولتمردان خدوم و وظیفه شناس بویژه مدیران و کارکنان و همکارانم در دارالعباده یزد تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش در خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم."

بخش نظردهی بسته شده است..