توجه ویژه به بازسازی و تعمیر مدارس فرسوده یزد

no-thumbs

مدیر کل آموزش و پرورش یزد خواستار توجه ویژه شهرداری به بازسازی و تعمیر مدارس فرسوده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز«احمد شیرزاد» با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به مصوبه جدید شورای شهر برای کمک به مدارس برای مرمت، بازسازی و تعمیر مدارس، محدودیت زمانی را تا شروع سال تحصیلی برای همکاری با سازمان یادآور شد. وی بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت سازمان آموزش و پرورش تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های استان با این سازمان است که امیدواریم این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.
این مسئول اظهار امیدواری کرد: مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان هم بتوانند با تلاش و همت بیشتر در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان گام‌های مؤثر بردارند. وی در ادامه به پاس افتخارآفرینی دانش‌آموزان در کنکور سراسری در ۲۲سال و کسب رتبه نخست کشوری از شورا خواست تا یکی از میادین شهر را به نام نخبگان نامگذاری کنند.
شیرزاد هدف از این نامگذاری را قدردانی از دانش‌آموزانی دانست که در زمینه‌های علمی، قرآنی و… رتبه‌های شاخصی کسب کرده‌اند تا نام آنها فراموش نشود.
اعضای شورای شهر هم در این جلسه کسب رتبه نخست کشوری از سوی دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری سال ۹۴ را به همشهریان، مسئولان آموزش و پرورش، معلمان و خانواده آنها تبریک گفتند. آنها از مسئولان آموزش و پرورش خواستند تا با برنامه‌ریزی بیشتر و با ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان، زمینه افتخار آفرینی آنان را در سطح کشور فراهم کنند.همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..