طرح ممیزی شهر عقدا در اردکان به پایان رسید

no-thumbs

شهردار عقدا از توابع شهرستان اردکان ، از پایان اجرای طرح ممیزی این شهر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین سعیدی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : با یاری خداوند و همکاری صمیمانه مردم متدین، کارشناسان شهرداری و عملیات ممیزی املاک شهر و ساماندهی بایگانی شهرداری عقدا بطور همزمان برای اولین بار به پایان رسید.
وی اضافه کرد : شرکت دورکاوی افق با تیم همکار دارای تخصص های کافی در حوزه نقشه برداری، ممیزی املاک و معابر، سنجش از دور و سیستم اطلاعات مکانی و برنامه ریزی محیطی در انجام پروژه علاوه بر بکارگیری روش های سنتی از فناوری سنجش ازدور وGIS روش های تلفیقی جهت ارائه یک کار قابل اطمینان به کار گرفت و مفتخر است که این طرح را زودتر از زمان مقرر و با موفقیت به پایان رسانیده است.
شهردار عقدا با بیان اینکه در انجام عملیات ممیزی کلیه املاک و اراضی شهر عقدا مورد ممیزی قرار گرفته و در راستای تحقق اهداف کلی ممیزی نقشه های شهر بروز شده است، تصریح کرد : همچنین بانک اطلاعاتی GIS مبنا برای کلیه املاک و مستغلات شهر تشکیل شده است.
سعیدی گفت : همچنین در طی روند انجام عملیات ساماندهی بایگانی برای کلیه املاک پرونده مجزا تشکیل شده و اطلاعات کلی پرونده ها اسکن ، استخراج و ثبت گردید و به ازای هر ملک یک پرونده واحد در شهرداری ایجاد شد.
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه شهر عقدا از پیشینه تاریخی قابل توجهی برخوردار است لذا در این طرح ابنیه تاریخی مورد توجه ویژه قرارگرفته و فرم مستقلی برای هر بنای تاریخی ثبت و دارای قابلیت ثبت تکمیل و در نهایت بانک اطلاعات توصیفی املاک به داده های مکانی مورد نظر لینک شد.
شهردار عقدا خاطرنشان کرد : هم اکنون کلیه اطلاعات مکانی و توصیفی املاک و مستغلات شهر عقدا تولید شده و شهرداری می تواند از اطلاعات موجود بهره برداری کند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..