۶۶ طرح در یزد به بهره برداری می رسد

no-thumbs

فرماندار یزد گفت : همزمان با هفته دولت66طرح با 880 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا ، محمود شاکری شمسی  در جمع خبرنگاران استان افزود : این طرح ها همزمان با هفته دولت در حوزه کشاورزی، مسکن، مدیریت شهری، گاز، برق، صنعت، گردشگری و فرهنگی به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه این طرح ها اشتغالزایی ۱۷۳نفر را فراهم خواهد کرد، گفت : بالغ بر ۶۰ درصد این طرح ها عمرانی، ۳۰.۳ درصد گردشگری و ۹.۱ درصد اقتصادی خواهد بود.
فرماندار یزد با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : رعایت قانون، حرکت بر اساس چارچوب قانون و قانون محوری به عنوان یک اصل پذیرفته شده برای برگزاری انتخابات سالم سرلوحه کارهای ما است.
وی ادامه داد : رعایت کامل بی طرفی و فراهم کردن زمینه رقابتی برای افرادی که خود را واجد شرایط می دانند ، زمینه برای حضور همه افراد برای شکل گیری رقابت و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری از مواردی است که به آن توجه خواهد شد.
شاکری شمسی با اشاره به اینکه یزد به عنوان یکی از قطب های درمانی کشور مطرح است اظهار داشت : با داشتن پزشکان متخصص و متعهد و ارائه خدمات با کیفیت پزشکی به بیماران در استان بویژه شهرستان یزد شرایطی فراهم شده تا مردم از سایر نقاط کشور به یزد روانه شوند.
وی ادامه داد : در این راستا و با توجه به مشکلات ترافیکی و استقرار و اسکان مراجعین غیر بومی برای استفاده از خدمات درمانی استان باید نسبت به امکان سنجی و استقرار واحدهای ارائه خدمات پزشکی در مکان مناسب تری تصمیمات لازم اتخاذ شود.
فرماندار یزد اضافه کرد : محور یزد – تفت با توجه به سهولت امکان دسترسی سایر شهرستان ها ، دیگر استان ها و حتی متقاضیان خارج از کشور و وجود زیرساخت های لازم می تواند محل مناسبی برای ایجاد شهرک سلامت در یزد باشد.
این مسوول توجه به مسائل زیست محیطی را از اولویت های فرمانداری برشمرد و تصریح کرد : مردم شایستگی این را دارند که در شرایط محیطی بهتر از این زندگی کنند ، وجود بعضی از کوره ها، کارخانجات برای شهر یزد مشکلاتی را بوجود آورده که زیبنده نیست.
شاکری از معضلات شهر یزد را آمار بالای تصادفات بویژه در بخش موتورسواران برشمرد و گفت : در این راستا اصلاح بعضی از نقاط، ساماندهی خودرو های سنگین و جلوگیری از ورود آنان به شهر یزد انجام شده است.
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد نیز در این نشست از نظارت مستمر بر نانوایی های سطح شهر خبر داد و گفت : آموزش نانوایان در سال گذشته به صورت تئوری و عملی برگزار شد که در این زمینه ۳۵۰ نفر آموزش دیدند.
افسانه شهابی پور همچنین به نصب کارت خوان در نانوایی های سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه کیفیت گندم شهر یزد در وضعیت مطلوب قرار دارد.
وی از تجهیز میوه فروشی های شهر یزد به ترازوی دیجیتال خبرداد و اظهار داشت : متاسفانه میوه ها با نرخ های متفاوتی عرضه میشود که در قالب این طرح خریداران می توانند از جزئیات وزن و قیمت میوه های دریافتی خود مطلع شوند.
در این نشست همچنین امیر شاکری معاون عمرانی فرماندار، صادقی مقدم بخشدار زارچ ، عسکر زاده بخشدار مرکزی یزد و محمد سجاد کلمبو رییس روابط عمومی فرمانداری یزد نیز مواردی را بیان کردند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..