آغاز رزرو اینترنتی خوابگاه از سوی دانشجویان دانشگاه آزادیزد

no-thumbs

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: برای نخستین بار امکاناتی فراهم آوردیم تا دانشجویان بتوانند از طریق اینترنت و به دلخواه محل اسکان و اتاق خود را در طول ترم بدون حضور در دانشگاه انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید علی میرخلیلی از فراهم شدن امکانات رزرو اینترنتی خوابگاه دانشجویان خبر داد و در گفت‌وگو با یزدی نیوز اظهار کرد: با توجه به بررسی مشکلات در طول ترم های گذشته و همچنین سهولت در امر انتخاب خوابگاه و رفع دغدغه بزرگ دانشجویان خوابگاهی برای نخستین بار امکاناتی فراهم آوردیم تا دانشجویان بتوانند از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی یزد به نشانی www.iauyazd.ac.ir و سامانه دانشجویی پس از مطالعه اطلاعیه های خوابگاه به رزرو اینترنتی آن اقدام کنند.

این مسئول درباره نحوه انتخاب اتاق‌ها گفت: اکنون دانشجو می‌تواند با توجه به ورودی و همچنین مقطع تحصیلی خود اتاق‌های در نظر گرفته شده را انتخاب کند و قطعاً اولویت این مهم در نظر گرفته خواهد شد. دانشجویان از امروز اول شهریور می‌توانند در چهار خوابگاه(سه خوابگاه ویژه خواهران و یک خوابگاه ویژه برادران) نسبت به درج نام خود در لیست رزرو اقدام کنند. همچنین خوابگاه کوثر دانشگاه بر حسب سال ورودی ویژه دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری دانشگاه در نظر گرفته شده است .

وی در پاسخ به سوال آنا مبنی بر اعلام امکانات ویژه دانشجویان یک‌شب خواب و یا ایستگاهی اظهار کرد: خوابگاه رشد ویژه برادران در جنب دانشگاه با ظرفیت ۷۰ نفر و خوابگاه ولایت واقع در طبقه فوقانی سالن ورزشی ولایت با گنجایش ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت شبانه روزی در خدمت دانشجویان یک‌شب خواب که عمدتاً در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل بوده، فعال هستند. جدای از این که به همت معاونت دانشجویی با هتل‌ها و مراکز اقامتی خوب شهر وارد مذاکره شده و با نازلترین قیمت برای دانشجویان امکانات رفاهی این عزیزان را در بیرون از دانشگاه فراهم کردیم.

میرخلیلی خاطرنشان کرد: زمانی نیز برای دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند انتخاب خوابگاه کنند در نظر گرفته شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با داشتن نزدیک به ۱۷۰۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پزشکی و پرستاری بزرگترین مرکز آموزش عالی استان یزد است.

 

آغاز رزرو اینترنتی خوابگاه از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد

بخش نظردهی بسته شده است..