یزدی‌ها از اسلالوم قهرمانی سه مدال آوردند

no-thumbs

ورزشکاران یزدی در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور اسلالوم، یک مدال نقره و دو مدال برنز کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدومین دوره مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور ۱۳۰ ورزشکار از استان‌های تهران، قزوین، البرز، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، گیلان، مازندران، اردبیل، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، زنجان، خوزستان و سنندج برگزار شد.

در این رقابت‌ها، "مهناز بمانیان" ورزشکار یزدی در کلاس ۱۵۰۰ بر سکوی دوم ایستاد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد و "رزاالسادات سجادی" در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی و "مجتبی پورحسنی" در کلاس آزاد سوم شدند

نتایج کلی مسابقات به شرح ذیل اعلام شد؛

در بخش بانوان و تا کلاس ۱۵۰۰ سی‌سی،  لیلا پیکان از اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد و مهناز بمانیان از یزد و آیدا وظیفه آرا از تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نیز فائزه محبی از تهران اول شد، سمینا صامت از گیلان عنوان دوم را کسب کرد و رزا سادات سجادی از یزد بر روی سکوی سوم ایستاد.

در بخش آقایان و تا کلاس ۱۵۰۰ حسن منتظر از مازندران عنوان نخست را به خود اختصاص داد،مهدی میرزایی از گیلان دوم شد و احمد الهامیان از مازندران عنوان سومی این کلاس را به دست آورد.

در کلاس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ آقایان نیز علی اکبر مقیمی از تهران اول شد، حمید جعفری از کرمان و نجم الدین ویسی از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس آزاد نیز شروین یگانه از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد و یاسر مسکینی از گیلان دوم شد و مجتبی ‌پور‌حسنی از یزد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

 

خبرنگار: احسانی زاده

 

بخش نظردهی بسته شده است..