بخشدار زارچ:

افتتاح ده پروژه همزمان با هفته دولت در بخش زارچ

بخشدار زارچ از افتتاح و بهره برداری و از 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال در بخش در زارچ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " امیر صادقی مقدم " با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و گامهای بلند دولت در عرصه های مختلف به مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولین استان و شهرستان نگاه ویژه ای را به بخش زارچ دارند خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همراهی مسئولین اجرایی، اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه بخش زارچ در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

بخشدار زارچ افزود: با توجه به تلاشهای و پیگیری های صورت گرفته در هفته دولت می توان شاهد بهره برداری از پروژه های مختلف در زمینه های عمران شهری، زیر سازی و آسفالت معابر، توسعه راه های روستایی و بهسازی بوستان ها در بخش زارچ بود.

وی اظهار داشت : در هفته دولت سال جاری ده پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال به افتتاح خواهد رسید.

" صادقی مقدم " افزود: از مهمترین پروژه های قابل افتتاح می توان به بهره برداری ساماندهی و زیبا سازی بلوار شهید صدوقی (ره) شهر زارچ، احداث استخر جهت تامین آب فضای سبز و پرورش ماهی با همکاری بخش خصوصی، افتتاح فاز اول راه روستایی مجتمع دامداری های روستای چرخاب کهنه، زیر سازی و آسفالت فاز اول خیابان امام رضا (ع) اشاره کرد.

شایان ذکر است به گفته بخشدار زارچ در هفته دولت با حضور مسئولین از پروژه های عمرانی در دست اقدام در بخش زارچ بازدید به عمل خواهد آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..