فرماندار یزد تأکید کرد؛

مدیران باید نسبت به انتظارات مردم پاسخگو باشند

فرماندار یزد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد گفت: مدیران در دولت تدبیر و امید باید نسبت به انتظارات و خواسته های مردم پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی است تا با بازگو نمودن خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان و بیان انتظارات از سوی مردم تا فضای همدلی و همزبانی میان دولت و ملت تقویت شود.

فرماندار یزد با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان سال " دولت و ملت، همدلی و همزبانی " از سوی مقام معظم رهبری افزود: دولت یازدهم از ابتدای روی کار آمدن با پرهیز از ایجاد تنش به دنبال ایجاد آرامش، امید، همدلی و همزبانی میان اقشار مختلف مردم با دولت بوده است که از این رو شعار هفته دولت سالجاری نیز به عنوان " دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم " نامگذاری شده است.

وی با اشاره به ابلاغ ستور العمل هفته دولت سال جاری از سوی رئیس دفتر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهمی که در این دستور العمل به آن تأکید شده است پاسخگوئی مدیران نسبت به مردم است.

" شاکری شمسی " انتقادات سازنده را لازمه رشد و بالندگی و رفع کاستی‌ها دانست و افزود: مدیران در دولت تدبیر و امید باید پذیرایی نقدهای سازنده مطرح شده از سوی شهروندان بوده و نسبت به انتظارات و خواسته های مردم پاسخگو باشند.

فرماندار یزد در ادامه با بیان اینکه در دو سال گذشته اقدامات مؤثری از سوی دولت تدبیر و امید انجام شده است تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت مهمترین اقدامی بود که در این دو سال صورت پذیرفته که این خود بیانگر این است که دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان ضمن کاهش دغدغه مردم، خواهان ایجاد عدالت را در حوزه سلامت برای تمامی مردم ایران است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان از توافق هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ را به عنوان مهمترین دستاورد دولت در حوزه سیاست خارجی یاد کرد و تصریح کرد: خوشبختانه در این دولت براساس منافع و مصالح نظام مذاکرات هسته ای به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفت و نهایتاً تیم مذاکره کننده کشورمان با حمایت مردم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تدبیر ریاست محترم جمهور توانست در این مسیر موفق باشد.

" شاکری شمسی " اضافه کرد: مهار تورم، تثبیت نرخ ارز، تهیه بودجه کل کشور در موعد مقرر، ایجاد فضای باز برای مطبوعات و رسانه،‌ توجه به اقوام و اقلیت ها، مبارزه جدی با فساد اداری و مالی و … از دیگر اقدامات ارزنده دولت در این مدت بوده است.

فرماندار یزد در پایان افزود: هم مردم و هم مسئولان از شهرستان یزد انتظارات خاصی دارند که در این خصوص مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان باید با تلاش و برنامه ریزی هر چه بهتر در جهت رضایتمندی مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال گام بردارند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..