یزد از تیم قوی ذیحسابی و مالی برخوردار است

no-thumbs

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت : ذیحسابان مشاوران اقتصادی و مالی دستگاههای اجرایی هستند و این استان از تیم قوی ذیحسابی و مالی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی نمازی در دیدار با مدیر کل جدید دیوان محاسبات این استان افزود : ذیحسابان استان از تبحر، تخصص و تجربه کافی برخوردار هستند و ما کمترین مشکل را در بحث مالی و انحراف از این بخش را داریم.
وی اظهار کرد : این تیم به عنوان یک تیم هماهنگ بصورت مستمر، نشست های تخصصی برگزار می کند و در این نشست ها آخرین دستورالعمل و بخشنامه ها را مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار می دهد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ادامه داد: در ارزیابی هایی که چندی قبل از سوی مسئولان مربوطه در وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام شد ذیحسابان استان از بهترین ذیحسابان در سطح کشور هستند.
نمازی با اشاره به تعامل خوب بین این اداره کل و دیوان محاسبات استان به عنوان دو دستگاه نظارتی در امور مالی گفت: این دو مجموعه می توانند با همدلی و همفکری بیشتر، مسائل مربوط به امور مالی و اقتصادی را ساماندهی کنند.
مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان یزد هم در این نشست اقدامات نظارتی و پیشگیرانه را گامی موثر برای کاهش تخلفات و انحرافات مالی بیان کرد .
بهزاد فلاطون زاده افزود : اگر کار در خارج از از مسیر قانون و مقررات اجرا شود اصلاح و جبران آن با مشکل مواجه می شود و ما برای اینکه با این گونه مشکلات مواجه نشویم باید اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.
رییس خزانه معین و معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این دیدار با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر نگاه ویژه ای به بحث مالی شده است گفت: در این مدت با کمترین خطا، بیشترین خدمات ارائه شده است.
سعید نورایمانی کمبود اعتبارات را یاد آور شد و خواستار تلاش مسئولان و متولیان امر و همچنین دو مجموعه اقتصاد و دارایی و و دیوان محاسبات برای افزایش اعتبارات جاری و عمرانی استان شد.

بخش نظردهی بسته شده است..