طرح نیازسنجی فنی و مهارتی در روستاهای یزد

no-thumbs

مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد گفت : بر اساس برنامه ریزهای انجام شده طرح نیازسنجی فنی و مهارتی با هدف توانمندسازی و ارائه آموزش های مهارتی روستاییان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحبیب الله کارگر  در دیدار فرماندار و مسولان شهرستان مهریز افزود : این طرح در برخی از مناطق روستایی استان یزد آغاز شده و به مرور در روستاهای شهرستان مهریز نیز به مرحله اجرا در می آید .
وی تاکید کرد : اجرای کامل و خوب این طرح برای متقاضیان اشتغال در مناطق روستایی استان و مهریز زمینه ارتقای شغلی آنها را در رشته های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و غیره فراهم می کند .
مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد ، اجرای این طرح را در توسعه کارآفرینی در روستاها اثرگذار خواند و یادآور شد : آشنایی با برخی مهارت های فنی و حرفه ای، افراد را به سمت کارآفرینی سوق می دهد و اثرگذاری آموزش ها در این بعد در روستاها بیشتر است.
این مسول خاطرنشن کرد : کار آفرینی در مناطق روستایی از سیاستهای جدی و جزو اولویت های دولت تدبیر و امید است که برای تحقق این هدف در سالجاری کارهای خوبی آغاز شده و با قدرت نیز ادامه خواهد یافت .
وی ادامه داد : انجام طرح های مختلف برای کارآفرینی روستائیان به یک همت و عزم جدی مسوولان در بخش های مختلف و همچنین همراهی مردم بستگی دارد .
مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتر جنوب شهر یزد قرار دارد.ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..