دغدغه اصلی دانشگاه ازاد یزد چیست؟

no-thumbs

رئیس دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه دغدغه اصلی این واحد ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی با کیفیت عالی است، گفت: بسیاری از کارمندان و مدیران فعلی در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، دولتی، خصوصی، بانک‌ها و سازمان‌های مختلف از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدکتر جلیل توتونچی که نزدیک به ۲۶ سال پیش در ایجاد گروه اقتصاد این دانشگاه نقش بسزایی داشته در گفت‌وگو با خبرنگار یزدی نیوز اظهار کرد: از سال ۱۳۷۰ به عضویت هیأت علمی دانشگاه در آمدم و قبل از آن نیز برای ایجاد گروه اقتصاد واحد یزد تلاش‌هایی داشتم و به جرأت می توانم بگویم اکثر مدیران امروز استان از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند و دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بالا بردن سطح کیفی و آموزش و درآمد خانواده‌های ایرانی نقش بسزا و غیرقابل انکاری داشته است.

وی در خصوص رشته‌های موجود در این دانشگاه گفت: در سه مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی فعال داریم. در مقطع کارشناسی با رشته‌های حسابداری، اقتصاد و مدیریت دانشجویان می‌توانند از طریق کنکور و همچنین بدون کنکور مقدمات حضور خود را در این دانشگاه فراهم کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی یزد دغدغه ارائه خدمات پژوهشی برتر و آموزشی مناسب در شأن فرزندان این مرز و بوم را در دستور کار خود قرار داده است و این خود تبلیغ جذب دانشجو است

 
 

رئیس دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری واحد یزد ادامه داد: در کارشناسی ارشد، این دانشکده از پرطرفدارترین رشته‌ها مثل مدیریت اجرایی، دولتی، مالی، حسابداری و مدیریت صنعتی برخوردار است که امروز هم شاهد حضور دانشجویان دیروز و سال‌های دور دانشگاه آزاد اسلامی یزد هستیم که دوباره در رشته تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشغول شده‌اند.

توتونچی در مورد راهکارهای جذب دانشجو گفت: ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی خود راهکار مناسب جلب اعتماد و حضور دانشجو در دانشگاه‌هاست. با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و تعدد آنها و اختصاص به گروه‌های مختلف تمامی سوالات دانشجویان را پاسخگو هستیم. جدای از این دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در تمامی زمینه‌ها اعم از خدمات آموزشی، پژوهشی، خوابگاهی، سلف و سطح دسترسی‌های شهری، استفاده از کتابخانه دیجیتال و همینطور دسترسی به مرورگرهای خوب برای مقالات در شرایط مطلوب و قابل توجهی قرار دارند.

رئیس دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری واحد یزد با توجه به تغییر شرایط سیاسی کشور به آنا گفت: شرایط اقتصادی کشور در آینده ای نزدیک دستخوش تغییراتی خواهد بود و این بار فرصت پررنگ تر حضور دانشجویان و دانشمندان ایرانی در تمامی عرصه‌های کشور احساس می‌شود و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی یزد دغدغه ارائه خدمات پژوهشی برتر و آموزشی مناسب در شأن فرزندان این مرز و بوم را در دستور کار خود قرار داده است و این خود تبلیغ جذب دانشجو است.

وی افزود: حضور استادان بنام استان و کشور در دانشگاه آزاد اسلامی یزد، این دانشگاه را به برند و تابلوی یک دانشگاه خوب مبدل کرده و تمامی بخش‌های دانشگاه اعم از معاونت‌های مختلف، از جمله معاونت آموزش با استفاده و بهره‌گیری از استادان مجرب، معاونت پژوهش با بروزرسانی کتابخانه‌ها و تعریف سطح دسترسی به مقالات علمی، معاونت اداری و مالی با تخصیص وام‌های بلندمدت شهریه و پس از تحصیل و تقسیط بلندمدت شهریه، معاونت دانشجویی با تأمین خوابگاه و امکانات رفاهی دانشجویان و حذف بروکراسی اداری در سایه اعتلای فرهنگی توسط معاونت فرهنگی این دانشگاه جایگاه این دانشگاه را به عنوان بزرگترین دانشگاه استان یزد تثبیت کرده است هر چند این دانشگاه با سابقه ۳۳ سال جزو قدیمی ترین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور است.

دغدغه اصلی واحد یزد ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی با کیفیت عالی است

 

بخش نظردهی بسته شده است..