ثبت نام ۴۳۴ نفر در مسابقات نورالهدی دریزد

no-thumbs

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با پایان مهلت ثبت نام مسابقات نورالهدی 434 نفر از استان یزد در این مسابقات ثبت نام کرده اند.،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرضایی با بیان اینکه تاکنون ۷ دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان نورالهدی برگزار شده است افزود: دراین ۷ دوره تفسیر بیست و سه جزءاز قرآن کریم در قالب این مسابقات مورد مطالعه علاقمندان قرار گرفته است.
 

رضایی اظهارداشت: در سال ۹۴ نیز هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان " نورالهدی۸ " براساس مفاهیم و تفسیر اجزای بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم قرآن کریم برگزار ‌می‌گردد.
 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن‌کریم ، ایجاد موقعیت و فضا برای تقویت معلومات قرآنی اقشار مختلف مردم ،آشنا کردن مردم با نکات کاربردی مفاهیم و تفسیر قرآن‌کریم، از طریق ارائه سئوالات هدفمند و ترویج فرهنگ مطالعه، پرسشگری و تحقیق در بین مخاطبین قرآنی اعلام کرد.
 

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:این مسابقات جمعه ۲۲ آبان ماه در مرا کز استانها و شهرهای بزرگ هر استان برگزار می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..