درسالروز تاسیس خانه گردشگری یزد عنوان شد:

برگزاری نمایشگاه‌های معرفی یزد در اروپا/ظرفیت ۵ برابری پذیرش گردشگران خارجی در یزد

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معرفی ظرفیت‌های استان یزد در کشورهای میلان و برلین از جمله اقدامات شاخص در راستای معرفی یزد و تبلیغ ظرفیت‌های بومی و سنتی فرهنگ استان یزد به جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرئیس انجمن جامعه هتل‌داران استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان یزد گفت: ظرفیت پذیرش استان یزد در حوزه گردشگری خارجی ۵ برابر افزایش یافت.

سیدامیرناصر طباطبایی در مراسم سالروز تأسیس خانه گردشگری استان یزد با بیان اینکه ایجاد منابع تخصصی و استاندارد برای علاقه‌مندان و فعالان صنعت گردشگری در استان یزد ضروری است، اظهار داشت: خانه گردشگری یزد با هدف ایجاد فضایی برای تبادل نظر، ارائه راهکاری تخصصی در راستای جذب بیشتر گردشگران خارجی به استان، استفاده و هدایت استعدادهای جدید صنعت گردشگری در استان یزد راه‌اندازی شد.

رئیس انجمن جامعه هتل‌داران استان یزد با اشاره به افزایش ۵ برابری ظرفیت پذیرش گردشگری استان یزد در بخش خارجی، گفت: ۴۵ مرکز اقامتی شامل هتل و مهمانپذیر با ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر در استان یزد وجود دارد.

وی ایجاد پویایی بیشتر در حوزه تأمین و ساماندهی مراکز اقامتی استان، جذب سرمایه‌گذار در حوزه ساخت و ساماندهی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره و تدوین برنامه جامع گردشگری و معرفی ظرفیت‌های استان یزد را از جمله اقدامات انجام شده در دوره جدید صنعت گردشگری استان یزد دانست.

طباطبایی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گردشگری استان یزد افزود: ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت گردشگری استان یزد از جمله مهمترین اقدامات و برنامه‌های در دستور کار خانه گردشگری استان یزد است.

سیدحسن حاجی سعید رئیس انجمن صنف راهنمای گردشگری استان یزد هم در این مراسم با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند با حمایت مسئولان نظام به بازوی قدرتمندی برای توسعه اقتصاد استان یزد تبدیل شود، اظهار داشت: خانه گردشگری استان یزد با همکاری ۳ تشکل فعال حوزه گردشگری در استان اداره و مشغول به فعالیت است.

رئیس انجمن صنف راهنمای گردشگری استان یزد گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معرفی ظرفیت‌های استان یزد در کشورهای میلان و برلین از جمله اقدامات شاخص در راستای معرفی یزد و تبلیغ ظرفیت‌های بومی و سنتی فرهنگ استان یزد به جهان است.

حاجی سعید با اشاره به حضورفعال انجمن‌های صنفی راهنمای گردشگری، جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات سفر، در خانه گردشگری یزد افزود: افتتاح اولین کتابخانه تخصصی گردشگری کشور در خانه گردشگری یزد از جمله مهمترین دستاوردهای این نهاد است.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..