نماینده اصلاح طلب اردکان عنوان کرد:

برخی نمایندگان دم انتخابات طرفدار مردم شده اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس استیضاح وزیر اقتصاد را با توجه به حمایت رئیس مجلس از وی منتفی می داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص هدف طراحان استیضاح وزیر اقتصاد اظهار کرد: آن هایی که هفته گذشته از صحبت های وزیر اقتصاد قانع نشده و رای به کارت زرد سوم او دادند دو دسته اند. دسته نخست باهدف انتخاباتی و دسته دوم با اغراض سیاسی پیگیر استیضاح شدند.

وی افزود: در یک نگاه کلی، ارائه کارت زرد سوم و امضا کردن نامه استیضاح طیب نیا می توانست برای امضا کنندگان این طرح، دستمایه تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد. اینکه بیاییم چند ماه مانده به انتخابات مجلس دهم خود را طرفدار مردم نشان بدهیم، یک اقدام صرفا تبلیغاتی است.

 

تابش با بیان اینکه با افزایش مالیات ‌ها مردم برای تامین مسائل معیشتی و اقتصادی خود تحت فشار قرار گرفته اند ادامه داد: اما آیا چه کسی واقعا مسبب این شرایط است؟ دولت که مجری قانون است یا ما نمایندگان مجلس که این قانون را وضع کرده ایم؟

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: عده دیگری که به دنبال این  استیضاح هستند، این اقدام را با هدف سیاسی پیش برده و می گویند ما اگر بتوانیم یک مو هم از این خرس بکنیم و دولت را ناموفق نشان دهیم، برای ما غنیمت است!

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: طیب نیا شخصیتی فرهیخته و دارای سوابق علمی و تجربی بسیار خوبی در دولت های مختلف است.  از آنجایی که رئیس مجلس از وی حمایت کرده و فعالین اقتصادی و دست اندرکاران امر اقتصاد در مجلس نیز از وی اعلام رضایت کرده اند، به نظر می رسد که استیضاح منتفی باشد و طراحان استیضاح امضای خود را پس بگیرند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..