امام جمعه یزد:زمینه ارتباط جوانان با مساجد فراهم شود

no-thumbs

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : مسوولان فرهنگی و مبلغان دینی باید با انجام برنامه های مناسب زمینه حضور بیشتر جوانان را به مساجد فراهم کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد به روز جهانی مساجد اشاره کرد و افزود : از مهمترین سنگرهای تاثیر گذار انقلاب اسلامی مساجد هستند که در ۳۶ سال گذشته در ابعاد مختلف برای تحقق اهداف این نظام خیلی فعالیت های ضروری را انجام داده اند .
امام جمعه یزد تاکید کرد : کارکرد های مختلف مساجد در سایه انقلاب اسلامی باید روز به زروز بیشتر شود و از مسائل مهم در این خصوص حضور جوانان و انجام برنامه های شایسته در آن است .
ناصری با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان و بخصوص تلاش در شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد : باید جوانان را نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان اگاه ساخت.
وی در ادامه به نقش و جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی در کشور ما اشاره کرد و گفت : تشکیل این شورا با حضور فقها از برکات مهم و عظیم انقلاب اسلامی است .
امام جمعه یزد از مهترین اهداف تشکیل شورای نگهبان را نظارت و پاسداری از اسلامیت نظام ذکر کرد و خواستار انجام وظایف این شورا و دفاع از اهداف انقلاب اسلامی شد .
ناصری در ادامه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی برای حل بسیاری از مسائل کشور از قول مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در عمل متوجه مردم و مسوولان اجرایی شود .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اضافه کرد : راه برون رفت از مشکلات مالی و اقتصادی تحقق کامل اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است .
ناصری به دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و به تفصیل پیرامون فضائل و مناقب این امام همام پرداخت و خواستار شناخت ائمه هدی (ع) شد .
در نمازجمعه یزد به مناسب بزرگداشت دهه کرامت تعدادی از خدام امام رضا (ع) به ذکر خاطرات و مولودی خوانی پرداختند .ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..